مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1395 ساعت 15:062016-10-23اقتصادي

ظهر امروز اعتراض بازنشستگان شرکت آب فاضلاب روستایی اهواز به پرداخت نشدن مطالبات


جمعی از بازنشستگان شرکت آب فاضلاب روستایی اهواز به دلیل عدم پرداخت حق سنوات و مطالبات خود در مقابل درب شرکت آب و فاضلاب روستایی به نشانه اعتراض تجمع کردند.

- اعتراض بازنشستگان شرکت آب فاضلاب روستایی اهواز به پرداخت نشدن مطالبات جمعی از بازنشستگان شرکت آب فاضلاب روستایی اهواز به دلیل عدم پرداخت حق سنوات و مطالبات خود در مقابل درب شرکت آب و فاضلاب روستایی به نشانه اعتراض تجمع کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اهواز، ظهر امروز جمعی از بازنشستگان شرکت آب فاضلاب روستایی اهواز به دلیل عدم پرداخت حق سنوات بازنشستگی، ماموریت ها، مرخصی و.

در مقابل درب شرکت آب و فاضلاب روستایی به نشانه اعتراض تجمع کردند که اعتراض آن ها با برخورد بسیار بد از سوی مسؤولان شرکت مواجه شد.

معترضان بازنشستگان سه الی پنج سال گذشته و همه آنها از مدیران و مسؤولان بخش های مختلف شرکت آب و فاضلاب روستای اهواز هستند.

اعتراض کنندگان به دفتر جواد کاظمی نسب نماینده مردم اهواز در مجلس مراجعه کردند.

یکی از بازنشستگان که اکنون ساکن شهرستان دزفول است در گفت و گو با خبرنگار فارس با بیان اینکه تعویق حقوق بازنشستگان ناشی از سوء مدیریت شرکت آب فاضلاب است اظهار کرد: با پیگیری که به همراه دوستان از چندین استان انجام دادیم شرکت های آب فاضلاب در تمام استان ها بدون استثناء مطالبات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظهر امروز اعتراض بازنشستگان شرکت آب فاضلاب روستایی اهواز به پرداخت نشدن مطالبات

ظهر امروز اعتراض بازنشستگان شرکت آب فاضلاب روستایی اهواز به پرداخت نشدن مطالبات