مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1395 ساعت 15:012016-10-23بين الملل

پیشروی ارتش سوریه در جنوب حلب؛ مقر پدافند هوایی آزاد شد


ارتش سوریه در ادامه عملیات خود در جنوب شهر حلب، موفق شد مقر پدافند هوایی را از کنترل جیش الفتح خارج کند و بر آن مسلط شود.

- ارتش سوریه در ادامه عملیات خود در جنوب شهر حلب، موفق شد مقر گردان هوایی را از کنترل جیش الفتح خارج کند و بر آن مسلط شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس"، منابع میدانی در سوریه می گویند، ارتش سوریه موفق شد در منطقه جنوبی شهر حلب، بر مقر گردان هوایی مسلط شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبسایت خبری المصدر، ارتش سوریه و متحدانش ساعتی پیش بر مقر پدافند هوایی در جنوب غرب روستای المشرفه در محور خان طومان در جنوب حلب مسلط شدند.

در درگیری صبح، تعدادی از عناصر ائتلاف تروریستی جیش الفتح کشته و زخمی شدند.

با تسلط ارتش بر این موضع، مواضع عناصر مسلح جیش الفتح در نزدیکی این منطقه زیر تیررس آتش ارتش سوریه قرار می گیرد و مسیر امدادی تروریست ها از جنوب به محور شمالی به سوی منطقه راشدین 5 کاملا زیر قدرت آتش باری ارتش سوریه قرار گرفت (نقشه).

انتهای پیام/ص   http://fna.

ir/ZCY4S1 نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشروی ارتش سوریه در جنوب حلب؛ مقر پدافند هوایی آزاد شد

پیشروی ارتش سوریه در جنوب حلب؛ مقر پدافند هوایی آزاد شد