مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1395 ساعت 14:212016-10-23اقتصادي

دوئل سنگین ایران و عربستان در آمریکای جنوبی


یک مقام مسئول با اشاره به آغاز صادرات اوره به آمریکای جنوبی از برزیل و مکزیک به عنوان دو مشتری جدید پتروشیمی ایران نام برد و گفت: رقابت با عربستان در بازار پتروشیمی آمریکای جنوبی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالرضا زارع درباره برنامه متنوع سازی بازارهای صادراتی محصولات پتروشیمی کشور، گفت: برای نخستین بار اکتبر امسال یک محموله 30 هزار تنی کود اوره مجتمع پتروشیمی شیراز به برزیل صادر شده است.

مدیر بازرگانی پتروشیمی شیراز با اعلام اینکه بازاریابی برای فروش و صادرات محموله بیشتر اوره به برزیل در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: پیش بینی می شود در صورت توافق با خریداران به زودی یک محموله جدید اوره به این کشور آمریکای جنوبی صادر شود.

این مقام مسئول از آمریکای جنوبی به عنوان یک بازار نوظهور برای صادرات محصولات پتروشیمی ایران به ویژه اوره یاد کرد و افزود: علاوه بر برزیل، بازاریابی هایی هم در سایر کشورهای آمریکای جنوبی و لاتین برای صادرات اوره انجام شده به طوری که مکزیک هم پتانسیل واردات اوره از ایران را دارد.

زارع با یادآوری اینکه با صادرات نخستین محموله اوره پتروشیمی شیراز این احتمال دارد که پس از ارزیابی کیفیت محصولات صادر شده، تقاضا برای کود اوره در این بازار استراتژیک برای محصولات ایرانی افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوئل سنگین ایران و عربستان در آمریکای جنوبی

دوئل سنگین ایران و عربستان در آمریکای جنوبی