مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1395 ساعت 13:402016-10-23بين الملل

امریکا و متحدانش از پیروزی راهبردی ارتش سوریه در حلب جلوگیری می کنند


شکست آتش بس یکجانبه ارتش سوریه، حکایت از آن دارد که بازیگران خارجی حامی گروههای تروریستی، نهایت تلاش خود را برای جلوگیری از پیروزی سرنوشت ساز ارتش سوریه در حلب بکار بسته اند.

- آتش بس انسان دوستانه ازساعت هشت صبح روز پنجشنبه به وقت محلی در شهر حلب از سوی مسکو و دمشق به منظور فراهم شدن زمینه خروج غیرنظامیان و گروههای مسلح بطور یکجانبه اعلام شده بود.

بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه، ستاد مشترک ارتش روسیه روز چهارشنبه گذشته اعلام کرد هشت دالان بشردوستانه که شش دالان به تخلیه غیرنظامیان، بیماران و زخمی ها اختصاص دارد و دو دالان برای خروج افراد مسلح در نظر گرفته شده است که غیرنظامیان نیز می توانند از آنها استفاده کنند، باز خواهند بود.

با این حال با گذشت سه روز از آتش بس، فقط عده محدودی از غیر نظامیان موفق شدند از حلب خارج شوند و افراد مسلح از خروج دیگر غیر نظامیان از این شهر جلوگیری و سعی کردند تا از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده کنند.

حتی تیم اعزامی سازمان ملل که برای خارج کردن 200 مجروح از محلات شرقی حلب وارد شده بود، در توافق با میانجیگران افراد مسلح ناکام و مأموریتش ناتمام ماند چرا که فرماندهان گروههای مسلح قاطعانه هر راه حلی را که پیشنهاد شد، رد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امریکا و متحدانش از پیروزی راهبردی ارتش سوریه در حلب جلوگیری می کنند

امریکا و متحدانش از پیروزی راهبردی ارتش سوریه در حلب جلوگیری می کنند