مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1395 ساعت 13:252016-10-23دانش

هزار و 705 دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان


بیش از هزار و 705 دانشجوی دخترکهگیلویه و بویراحمد تحت حمایت کمیته امداد مشغول به تحصیل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما"، مرکز کهگیلویه و بویراحمد، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان در نشست کارگروه بانوان و خانواده با اشاره به پرداخت شهریه دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد گفت: بیش از هزار و 705 دانشجوی دختر تحت حمایت کمیته امداد در دانشگاه های مختلف مشغول به تحصیل هستند که تا مقطع دکترا هزینه های تحصیلی این دانشجویان توسط کمیته امداد پرداخت می شود.

محمد نظری اهداء جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به زوج های تحت حمایت را از دیگر خدمات این نهاد برشمرد و افزود: در این زمینه716 مورد جهیزیه به زوج های تحت حمایت در سال جاری پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه 12 هزار و 36 خانوار به دلیل فوت سرپرست و یک هزار و 502 زن مطلقه تحت پوشش کمیته امداد هستند ادامه داد: در 306 خانواده به دلیل زندانی شدن سرپرست، 171 مورد به دلیل سربازی،5 مورد مفقودالاثر بودن و 11 مورد به دلیل بدسرپرستی، زنان سرپرستی خانواده را بر عهده دارند.

نظری با اشاره به اینکه کمیته امداد به زنان سرپرست خانواده خدماتی مانند اجاره مسکن، پرداخت هزینه دارو و درمان و خدمات آموزشی ارائه می دهد گفت: تعداد 206 زن سرپرست خانواده و 80 دانشجوی دختر در سال جاری به سفرهای ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار و 705 دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان

هزار و 705 دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان