مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1395 ساعت 12:462016-10-23سياسي

عدم دعوت شما از تشکل های دانشجویی غیرهمسو توهین به پیکره دانشجویی بود


جمعی از دانشجویان و فعالان فرهنگی سیاسی خوزستان با صدور نامه ای خطاب به استاندار در راستای دیدار با طیف خاصی از دانشجویان اعلام کرد: دانشگاه جولانگاه بازی های سیاسی نیست؛ - عدم دعوت شما از تشکل های غیرهمسو، توهین و بی احترامی بزرگ به پیکره دانشجویی استان خوزستان بود.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، چندی پیش غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان با طیف خاصی از دانشجویان استان دیدار کردند؛ طیفی که در بزنگاه های خاص سیاسی برای منافع و مقاصد خود از اهداف انقلاب عدول کرده و گاها حمایت هایی از ساکتین و سردمداران فتنه شوم 88 کرده اند.

اما جناب آقای دکتر لازم است چند نکته را یادآور و متذکر شویم: دانشگاه جولانگاه بازی های سیاسی نیست؛ عدم دعوت شما از تشکل ها و گروه های دانشجویی غیرهمسو با تشکل های مطبوع، توهین و بی احترامی بزرگی به جامعه و پیکره دانشجویی استان خوزستان بود.

لازم است بدانید اکثر حضرات حاضر در جلسه از حمایت کنندگان جریان فتنه بوده و به طبع آن در پرونده برخی از این حضرات (مدعی حافظ آرمان های انقلاب) مهر عدم التزام به ولایت فقیه و قانونمداری به ثبت رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم دعوت شما از تشکل های دانشجویی غیرهمسو توهین به پیکره دانشجویی بود

عدم دعوت شما از تشکل های دانشجویی غیرهمسو توهین به پیکره دانشجویی بود