مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1395 ساعت 11:002016-10-23اقتصادي

سپرده ها سرگردان میان بانکها


اگرچه شورای پول و اعتبار تصمیم گرفته که فعلا در مورد تغییر سود بانکی تصمیمی نگیرد، اما مشتریان همچنان بانکها را پرسودترین بازار برای کسب سود می دانند ولی از این بانک به آن بانک سرگردانند.

- امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان 23 اگرچه شورای پول و اعتبار تصمیم گرفته که فعلا در مورد تغییر سود بانکی تصمیمی نگیرد، اما مشتریان همچنان بانکها را پرسودترین بازار برای کسب سود می دانند ولی از این بانک به آن بانک سرگردانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، نرخ سود بانکی این روزها به یکی از دغدغه سپرده گذارانی تبدیل شده که زمان سررسید سپرده هایشان در بانکها نزدیک است و باید به زودی برای ماندن یا نماندن پولهایشان در بانکی که فعلا سپرده شان آنجاست، تصمیم بگیرند.

این به یکی از دغدغه های اصلی این روزهای این مشتریان بانکی تبدیل شده و آنها را اندکی هم نگران کرده است.

هر چه که باشد، اکنون بانکها محلی امن برای سپرده گذاری دارندگان سرمایه های خرد هستند و به نظر هم نمی رسد که به این زودی ها، جایی بهتر از بانک ها پیدا شود.

اما اکنونسررسید سپرده های بانکی آن دسته از مشتریانی که یکسال پیش در سیستم بانکی، پول خود را بلوکه کردند تا ماه به ماه سود مشخصی بگیرند و به نوعی مبالغیتضمینی از بانکها دریافت کنند، فرا رسیده است وفصل جدیدی از دغدغه ها گشوده شده است؛ این که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپرده ها سرگردان میان بانکها

سپرده ها سرگردان میان بانکها