مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1395 ساعت 10:512016-10-23سياسي

این افراد را به برنامه زنده دعوت نکنید


معمولاً سوتی و گاف در برنامه های زنده زیاد اتفاق می افتد، اما برخی حرف هایی را به زبان می آورند که نباید در تلویزیون پخش شود! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس" به نقل از مجله مهر: بینندگان عزیز! همین جور که از اسمش پیداست برنامه زنده است و.

شاید این رایج ترین جمله ای است که مجریان تلویزیونی بعد از هر اتفاق ناهنجاری برای جمع کردن برنامه به گفتنش عادت کرده اند تا کمی به واسطه آن بتوانند فضا را برای بیننده ها یا بهتر بگویم برای مدیرانشان تلطیف کنند.

حالا این اتفاق گاهی می تواند قطع ناگهانی یک برنامه باشد یا گاهی شکستن صندلی مهمانش؛ اما نکته ای که وجود دارد اینجاست که برخی اوقات این اتفاقات غیرقابل پیش بینی از سوی خود مجری یا مهمان برنامه به حدی دور از انتظار است که هیچ کدام از این جمله های کلیشه ای هم نمی تواند به عادی سازی فضا کمکی بکند.

مهمان های تلویزیونی در برنامه های گفتگو محور همیشه می توانند از اصلی ترین فاکتورهای جذابیت در دیده شدن یک برنامه تلویزیونی به حساب بیایند، طبیعتاً به همین میزان هر اتفاق خارج از چارچوبی که حول محور مهمان یک برنامه تلویزیونی بیفتد می تواند برای آن برنامه دردسرساز باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این افراد را به برنامه زنده دعوت نکنید

این افراد را به برنامه زنده دعوت نکنید