مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1395 ساعت 10:562016-10-23سياسي

ابزارهای هوشمند امروزی هرگز نمی تواند جای کتاب را بگیرد


کسانی تصور می کنند ابزاری مانند اینترنت و موبایل می تواند جای کتاب را بگیرد در حالی که هیچ چیز چه امروز و چه در آینده نمی تواند جای کتاب را بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی غروب شنبه در دیدار رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، رییس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی و اعضای شورای سیاستگذاری همایش کتاب آرایی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، برگزاری چنین همایشی را یک کار جدید دانست و اظهار داشت: تا حالا به این موضوع به صورت منسجم پرداخته نشده است.

وی گفت: در نگارش یک کتاب 50 درصد کار مربوط به محتوای آن و گاهی 50 درصد مربوط به آرایش آن کتاب است لذا باید به این موضوع توجه بیشتری شود.

استاد سطوح عالی حوزه افزود: اکنون در این زمان عرضه خوب یک محصول اهمیت فراوانی دارد و عرضه خوب یک کتاب می تواند جاذبه ایجاد کند.

وی تصریح کرد: گاهی در این خصوص زیاده روی هایی هم صورت می گیرد و محتوای داخل یک صفحه کتاب یا مجله ای بخش کمی از کاغذ را پر می کنند که این امر موجب هدر دادن کاغذ می شود.

آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه افراط در موضوع کتاب آرایی اشتباه است، ادامه داد: عرضه مطالب امری مهم است و باید بتوانید این امر را به سمت کلاسیک شدن پیش ببرید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابزارهای هوشمند امروزی هرگز نمی تواند جای کتاب را بگیرد

ابزارهای هوشمند امروزی هرگز نمی تواند جای کتاب را بگیرد