مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1395 ساعت 10:502016-10-23ورزشي

پرداخت بخشی از طلب فدراسیون از فیفا تا هفته آینده + فیلم


رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به وضعیت مالی این فدراسیون گفت: فدراسیون فوتبال در حال حاضر 20 میلیارد تومان از فیفا و AFC طلب دارد که تا هفته آینده بخشی از طلب این فدراسیون از فیفا محقق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما"، مرکز فارس، مهدی تاج در حاشیه مجمع عمومی هیات فوتبال استان فارس در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به اینکه امروز فدراسیون فوتبال طلب های 20 میلیاردی دارد اما نمی توانیم آن را محقق کنیم، گفت: هزینه های فوتبال خیلی سنگین است ولی در تیم ملی هیچ بازیکنی با قرارداد میلیاردی نداریم.

وی افزود: یکی از این هزینه های سنگین تهیه بلیط هواپیماست به طوری که در برخی مواقع برای یک بازیکن تیم ملی حدود 35 میلیون تومان هزینه تهیه بلیت پرداخت می شود.

رییس فدراسیون فوتبال گفت: این فدراسیون از پارسال تاکنون 30 میلیارد ریال از وزارت ورزش و جوانان دریافت کرده که امید است تا هفته آینده بخشی از مطالباتمان از فیفا پرداخت شود و در این زمینه نیز یک بانک عامل مشخص شده است.

وی با بیان اینکه امروز استان فارس نیازمند تیم لیگ برتری است، گفت: این مهم باید با تقویت تیم های استانی محقق شود نه اینکه با خرید و فروش، استان فارس به دنبال تیم لیگ برتری باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بخشی از طلب فدراسیون از فیفا تا هفته آینده + فیلم

پرداخت بخشی از طلب فدراسیون از فیفا تا هفته آینده + فیلم