مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1395 ساعت 09:062016-10-23اقتصادي

سرگیجه مردم بین قیمت های خودرو


تغییر نگرش مصرف کنندگان به خرید خودرو و عرضه محدود برخی خودروهای جدید مونتاژ داخل یا وارداتی، موجب دونرخی شدن این خودروها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، شمارش معکوس برای خروج بازار خودرو از رکود با ورود شرکای خارجی و عرضه برخی خودروهای وارداتی یا مونتاژ داخل در حالی آغاز شده که طی 2سال گذشته بی رغبتی مشتریان به خرید خودروهای داخلی موجب شد تا دولت با پرداخت تسهیلات بانکی به مشتریان، بهبود نسبی شرایط بازار را دنبال کند.

گرچه انتظار مشتریان برای افزایش تیراژ و تنوع سبد عرضه خودروهایی با قیمت و کیفیت مناسب موجب رشد تقاضا برای برخی خودروهای جدید مونتاژ داخل شده است اما تیراژ پایین تولید، عرضه محدود و افزایش تقاضا برای این گونه خودروها موجب تفاوت چند میلیون تومانی قیمت آن از کارخانه تا حاشیه بازار شده است.

بازارگرمی خودروسازان تشدید فاصله قیمتی برخی خودروهای مونتاژ یا تولید داخل از کارخانه تا حاشیه بازار درحالی است که دیروز 2شرکت بزرگ خودروسازی نیز برای بازارگرمی بیشتر، نرخ جدید محصولات خود را برای چندمین بار افزایش داده اما اعلام کرده اند که این افزایش قیمت ها فعلا اعمال نمی شود.

در بخشنامه فروش آبان ماه محصولات ایران خودرو به نمایندگی های فروش، قیمت 3خودرو پژو206 تیپ5 به 37میلیون و 100هزار، سمند ال ایکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرگیجه مردم بین قیمت های خودرو

سرگیجه مردم بین قیمت های خودرو