مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1395 ساعت 01:362016-10-22فناوري

تا اواسط سال آینده 86 درصد روستاهای کردستان از اینترنت پرسرعت بهره مند خواهند شد


مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات کردستان گفت: تا اواسط سال 96 بیش از 86 درصد روستاهای کردستان از اینترنت پرسرعت بهره مند خواهند شد.

- 86 درصد روستاهای کردستان از اینترنت پرسرعت بهره مند خواهند شد مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات کردستان گفت: تا اواسط سال 96 بیش از 86 درصد روستاهای کردستان از اینترنت پرسرعت بهره مند خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سنندج، فردین سعیدی شنبه شب در هشتاد و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان در سنندج که با موضوع فضای مجازی برگزار شده بود، اظهار کرد: 330 روستای کردستان در سال 93 و با حضور وزیر فناوری اطلاعات از خدمات اینترنت پرسرعت بهره مند شدند.

وی افزود: تا پایان سال جاری نیز 336 روستای دیگر از خدمات اینترنت پرسرعت بهره مند خواهند شد و براساس برنامه ریزی های به عمل آمده تا اواسط سال آینده بیش از 86 درصد روستاهای کردستان از خدمات اینترنت پرسرعت بهره مند خواهند شد.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان کردستان اظهار داشت: سایر روستاهای استان نیز از اینترنت پرسرعت بی سیم بهره مند خواهند شد.

سعیدی افزود: طی سال های اخیر نیز پهنای باند استان از شش گیگ به 50 گیگ رسیده است و هم اکنون قسمت عمده این پهنای باند بدون استفاده است و با برنامه ریزی های انجام شده سعی داریم در قالب طرح تکاپو برای مردم استان ثروت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا اواسط سال آینده 86 درصد روستاهای کردستان از اینترنت پرسرعت بهره مند خواهند شد

تا اواسط سال آینده 86 درصد روستاهای کردستان از اینترنت پرسرعت بهره مند خواهند شد