مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1395 ساعت 22:252016-10-22بين الملل

گزینه های پیش روی تروریست ها در حلب


گروه های تروریستی و در رأس آنها جبهه النصره و احرار الشام همچنان مانع خروج غیرنظامیان از محله های شرقی حلب می شوند و از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند.

- امروز نیز تلاش های غیرنظامیان به ویژه بیماران ساکن این مناطق برای خروج از طریق گذرگاه های تعیین شده از سوی دولت سوریه با شکست روبه رو شد.

گروه های تروریستی به دنبال استفاده از غیرنظامیان به عنوان سلاح برای فشار بر دولت سوریه هستند، آنها جز این کارت دیگر چیزی ندارند و تقریباً این مسئله قطعی شده است که تروریست ها آماده موافقت با هیچ راهکار سیاسی یا توافق با دولت نیستند.

به گفته منابع تسنیم، روز گذشته ابتکاری از سوی اهالی حلب صورت گرفت که طی آن توانستند به توافق با افراد مسلح برای خارج کردن بیماران از محله های شرقی حلب دست یابند و توانستند تمام موانع اجرای این توافق را از پیش رو بردارند، تمام شروطی که گروه های مسلح وضع کرده بودند از سوی طرف های نظامی در شهر حلب اجرا شد که از جمله این شروط این بود که اتوبوس ها و خودروهای امدادرسانی برای انتقال بیماران پوشانده و استتار شود و این خودروها در معرض بازرسی قرار نگیرد، ابتکار ساکنان در حال اجرایی شدن بود که با ورود سازمان ملل، گروه های مسلح بلافاصله اعلام کردند این توافق ربطی به آنها ندارد و آن را ملغی اعلام کردند، به گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزینه های پیش روی تروریست ها در حلب

گزینه های پیش روی تروریست ها در حلب