مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1395 ساعت 21:512016-10-22اقتصادي

نماینده مردم اراک در خانه ملت: گلوگاه مشکلات تولید کشور سیستم بانکی است


نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در خانه ملت گفت: گلوگاه بسیاری از مشکلات تولید چه در عرصه داخلی و چه خارجی سیستم بانکی کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اراک، علی اکبر کریمی امشب در دیدار با سرمایه گذاران ایرانی مقیم خارج از کشور و فعالان اقتصادی استان مرکزی که به میزبانی اداره کل امور ایرانیان خارج از کشور و اتاق بازگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی و با حضور محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: اعلام آمادگی در پذیرش سرمایه گذاران ایرانی خارج از کشور نباید منوط به ایجاد صنعت و یا یک واحد تولیدی جدید باشد، بلکه باید از این فرصت و ظرفیت در زمینه راه اندازی و فعالیت واحدهایی که با کمبود سرمایه و تکنولوژی مواجه هستند، استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه باید بتوانیم سرمایه گذاری های انجام شده را به سمت و سوی توسعه هدایت کنیم، افزود: اگر این مهم محقق شود به طور حتم سرمایه گذاران می توانند بازگشت و سود سرمایه خود را داشته باشند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس تصریح کرد: علیرغم تمام تلاش های انجام شده در کشور هم اکنون گلوگاه بسیاری از مشکلات و مسائل واحدهای تولیدی سیستم بانکی است، البته این مسئله در مورد تعاملات بانک های خارجی و داخلی مشهود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم اراک در خانه ملت: گلوگاه مشکلات تولید کشور سیستم بانکی است

نماینده مردم اراک در خانه ملت: گلوگاه مشکلات تولید کشور سیستم بانکی است