مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1395 ساعت 21:312016-10-22اقتصادي

استاندار فارس عنوان کرد پیگیری تغییر الگوی کشت و حرکت به سمت رونق صنعت در فارس


تغییر الگوی کشت و حرکت به سمت رونق صنعت در این استان پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از جهرم، سید محمد افشانی عصر امروز در جمع فعالان اقتصادی این شهرستان که با حضور برخی از مدیران کل استانی و صنعتگران جهرمی برگزار شد با ابراز خشنودی از حضور در جمع صنعتگران اظهار داشت داشت: امروز دولت عزم خود را برای خروج از رکود جزم کرده و فاصله معناداری تا روزهای تحویل دولت گرفته ایم و این دولت با پایین آوردن تورم و بالا بردن رشد اقتصادی کشور در سه سال گذشته کار بزرگی را انجام داده است.

افشانی افزود: امروز دولت با صادرات بیش از 2 میلیون بشکه نفت سهم خود را در بازار جهانی تثبیت کرده که در کنار حل مشکل بیمه نفت کش ها در منطقه بسیار مهم و استراتژیک بوده است.

استاندار فارس با اشاره به حرکت فارس به سمت محقق شدن اقتصاد مقاومتی نیز گفت: امسال با تلاش مراکز علمی در این استان بیش از 38 طرح دانش بنیان را در معاونت علمی ریاست جمهوری به تصویب رسانده ایم و امید داریم جهرم نیز با بنیه قوی علمی که دارد در این مسیر گام های مؤثر و بلندی را بردارد.

وی در ادامه با ارائه آماری از صادرات در این استان گفت: امسال 32 درصد ارزش صادرات در فارس نسبت به 6 ماه مشابه سال گذشته افزایش داشته ایم که این میزان ازلحاظ وزنی چیزی نزدیک به 80 درصد رشد را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار فارس عنوان کرد پیگیری تغییر الگوی کشت و حرکت به سمت رونق صنعت در فارس

استاندار فارس عنوان کرد پیگیری تغییر الگوی کشت و حرکت به سمت رونق صنعت در فارس