مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1395 ساعت 20:002016-10-22سياسي

واکنش وزارت امور خارجه به گزارش "احمد شهید"


سخنگوی وزارت امور خارجه به ارائه تازه ترین گزارش «احمد شهید» گزارشگر ویژه وضعیت حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.

- سخنگوی وزارت امور خارجه به ارائه تازه ترین گزارش احمد شهید گزارشگر ویژه وضعیت حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، بهرام قاسمی در واکنش به ارایه تازه ترین گزارش احمد شهید گزارشگر ویژه وضعیت حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران به هفتاد و یکمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: گزارشی که توسط گزارشگر ویژه و بر اساس قطعنامه ای مبتنی بر نگرش سیاسی و در جهت اهداف سیاست خارجی برخی کشورهای خاص تهیه شده است، نه تنها باعث بهبود وضعیت حقوق بشر در سطح جهان نمی شود بلکه به دلیل بهره گیری از رویکرد سیاسی و گزینشی، بویژه وقتی بصورت همزمان، جامعه جهانی شاهد نادیده گرفتن موارد نقض فاحش حقوق بشر توسط برخی دیگر از کشور ها و گروه های تروریستی مورد حمایت آن ها بویژه در یمن و سوریه می باشند، نتیجه ای جزء تضعیف ارتقاء حقوق بشر در سطح جهانی در پی نخواهد داشت.

قاسمی در ادامه اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران تعیین گزارشگر ویژه کشوری در زمینه حقوق بشر برای کشوری مانند ایران که بر اساس موازین شرعی، قانونی و تعهدات بین المللی خود همواره به رعایت حقوق بشر شهروندانش پایبند بوده است را اساساً غیرموج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزارت امور خارجه به گزارش "احمد شهید"

واکنش وزارت امور خارجه به گزارش "احمد شهید"