مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1395 ساعت 14:552016-10-22اقتصادي

شهرک ها و زیرساخت های صنعتی باید در روستاها احداث شود


طرح مشترک احداث و انتقال شهرک های صنعتی به دهستان ها و روستاها با مشارکت وزارت صنعت اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما" ؛ محمود حجتی گفت: طرح مشترک احداث و انتقال شهرک های صنعتی به دهستان ها و روستاها با مشارکت وزارت صنعت ، وزارت جهاد کشاورزی و معاونت توسعه روستایی و عشایری ریاست جمهوری اجرا می شود.

وی در سومین همایش روز ملی روستا و عشایر با اشاره به اینکه خدمات مورد نیاز فعالیت های اقتصادی روستاییان باید در روستا ایجاد شود افزود: تولیدات کشاورزان اغلب به صورت مواد خام فروش می رود در حالی که برای ایجاد اشتغال ، افزایش درآمد و توسعه سرمایه گذاری به فرآوری محصولات و ایجاد ارزش افزوده نیاز است.

وی گفت: صنایع غذایی ، صنایع تبدیلی و تکمیلی ، بسته بندی ، سردخانه ها و انبارهای نگهداری از جمله زیرساخت های خدماتی است که معمولاً خارج از روستاها احداف می شود بنابر این با انتقال این بخش از زیرساخت ها شاهد ارزش افزوده در اقتصاد روستا خواهیم بود.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: بر این اساس طرح مشترک انتقال این بخش از صنایع و خدمات از شهرک های صنعتی حاشیه شهرها به مناطق روستایی با همکاری وزارت صنعت ، معدن ، تجارت و معاونت توسعه روستایی و عشایری و وزارت جهاد کشاورزی ایجاد خواهد شد تا تمام خدمات مورد نیاز روستاییان در منطقه تأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک ها و زیرساخت های صنعتی باید در روستاها احداث شود

شهرک ها و زیرساخت های صنعتی باید در روستاها احداث شود