مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1395 ساعت 14:362016-10-22سياسي

خانواده و سبک زندگی در دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال


سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با محوریت خانواده و سبک زندگی در دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال حضور دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال که امسال با شعار سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود، امسال میزبان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است.

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران که از ابتدای سال 95 با شعار تهران تکریم زندگی به انجام فعالیت های فرهنگی هنری در سطح شهر تهران می پردازد؛ سر فصل خانواده و سبک زندگی را برای حضور در دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انتخاب کرده است.

در غرفه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران کارگاه های آموزشی خانواده پایدار به منظور ارتقای دانش تخصصی و سواد رسانه ای در حوزه خانواده، فناوری اطلاعات و فرصت ها و تهدیدهای آن با همکاری استادان و صاحب نظران اجرا می شود.

نشست های تخصصی با موضوعات شناخت فضای مجازی، نیازهای فضای مجازی، استفاده از اکسیر محبت در خانواده برای جلوگیری از آسیب های فضای مجازی نیز به منظور بررسی وضعیت موجود در کشور و ترسیم چشم انداز پیش رو در این عرصه برگزار می شود تا با شناسایی موضوعات کلان و راهبردی با حضور صاحب نظران، فعالان و مدیران مرتبط، فضای هم اندیشی و تبادل نظر پیرامون موضوعات و مباحث فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده و سبک زندگی در دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال

خانواده و سبک زندگی در دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال