مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1395 ساعت 14:302016-10-22اقتصادي

بومی سازی ساخت 14 هزار کالای نفتی


مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به برنامه بومی سازی 14 هزار کالا و تجهیزات نفتی، جزییات برگزاری هشتمین نمایشگاه نفت خوزستان را تشریح کرد و گفت: - واردات کالاهای نفتی که امکان ساخت آن ها در داخل وجود دارد، ممنوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیژن عالی پور در تشریح مهمترین برنامه های اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و بومی سازی کالا و تجهیزات مورد مصرف در مناطق نفت خیز جنوب به عنوان بزرگترین تولیدکننده نفت خام کشور، اظهار کرد: در حال حاضر 70 درصد کالا، تجهیزات و نیازهای صنعتی طرح های نفتی مناطق نفت خیز جنوب بومی سازی شده است .

وی با اعلام این که هم اکنون بیش از 7 هزار قلم کالا در این شرکت بومی سازی شده و حدود هفت هزار قلم کالا هم در حال ساخت است، افزود: سال 94 بالاتر از حد انتظار در تامین کالاهای مورد نیاز عمل شد، به گونه ای که در بخش تجهیزات حفاری و تاسیسات سطح الارضی و مواد شیمیایی، بومی سازی حدود 80 درصد و در مجموع بیش از 70 درصد تجهیزات و نیازهای صنعت بومی سازی شده است .

عالی پور، با بیان این که در ادامه برنامه بومی سازی طراحی و ساخت کالا و تجهیزات صنعت نفت، هشتمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت با راهبری مناطق نفت خیز جنوب و حمایت وزارت نفت از 17 تا 20 آبان ماه در اهواز برگزار می شود، تصریح کرد: پیش بینی می شود افزون بر 250 ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی ساخت 14 هزار کالای نفتی

بومی سازی ساخت 14 هزار کالای نفتی