مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1395 ساعت 14:262016-10-22سياسي

به دلیل تخلف بهداشتی 3 تالار و رستوران در عنبرآباد پلمب شد


با حکم دادستانی شهرستان عنبرآباد سه تالار و رستوران در این شهر پلمب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از عنبرآباد، در پی بازدید سرزده جانشین دادستان شهرستان عنبرآباد از تالار و رستوران های سطح شهر، پیش از ظهر امروز سه تالار رستوران بزرگ عنبرآباد به دلیل تخلفات بهداشتی پلمب شدند.

افشین صالحی جانشین دادستان عنبرآباد در حاشیه بازدید از تالار رستوران های شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز بازدید سرزده ای توسط دستگاه قضا و کارشناسان شبکه بهداشت محیط از تالار رستوران های بزرگ سطح شهر داشتیم.

وی افزود: در این بازدید سه تالار رستوران عنبرآباد به دلایل اقدامات نامطلوب که مجموع اقدامات آنها تهدیدی علیه بهداشت بود، پلمب شدند.

صالحی بیان داشت: دستگاه قضایی شهرستان عنبرآباد به صورت جدی بازدید های سرزده از کارخانجات، اماکن عمومی و عرضه مواد غذایی خواهد داشت.

وی افزود: در راستای حقوق عامه مردم که سیاست اصلی دستگاه قضایی است، این بازدید ها هر هفته انجام خواهیم داد و به صورت جدی با متخلفان برخورد می شود.

صالحی خاطرنشان کرد: مدیران تالار رستوران ها طبق ماده 688 قانون مجازات اسلامی تا یک سال حبس مجازات آنها است که این امر را پیگیری می کنیم تا حقوق مردم حفظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دلیل تخلف بهداشتی 3 تالار و رستوران در عنبرآباد پلمب شد

به دلیل تخلف بهداشتی 3 تالار و رستوران در عنبرآباد پلمب شد