مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1395 ساعت 14:162016-10-22اجتماعي

در مهر ماه سال جاری 9 میلیون تردد در محورهای زنجان ثبت شده است


مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: در مهر ماه سال جاری 9 میلیون تردد در محورهای زنجان ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زنجان، ایرج دست نشان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در مهر ماه سال جاری تعداد ترددها در جاده های کشور حدود 393 میلیون تردد بوده است، تصریح کرد: استان زنجان با ثبت 9 میلیون تردد رتبه 12 کشور را دارا است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تردد در آزادراه زنجان قزوین (خروجی استان) با 515 هزار و 853 تردد بوده و محور خرم دره- ابهر با 357 هزار و 787 تردد ثبت شده است، بیان کرد: کمترین تردد نیز در محور تکاب- دندی با 169 هزار و 65 جابه جایی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تصریح کرد: 22 درصد از کل تردد وسایل نقلیه به وسایل نقلیه سنگین اختصاص داشته است.

دست نشان با اشاره به اینکه میانگین تردد کشوری 16 درصد بوده است، افزود: استان زنجان در رتبه هشتم کشور از حیث درصد تردد وسایل نقلیه سنگین در جاده ها قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به کنترل تردد وسایل نقلیه با 58 دستگاه تردد شمار بر خط در محورهای بین شهری استان، در مهر ماه سال جاری تعداد 9 میلیون و 228 هزار و 469 تردد وسیله نقلیه در 29 مقطع از محورهای مواصلاتی دارای تردد شمار بر خط فعال استان زنجان ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مهر ماه سال جاری 9 میلیون تردد در محورهای زنجان ثبت شده است

در مهر ماه سال جاری 9 میلیون تردد در محورهای زنجان ثبت شده است