مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1395 ساعت 13:562016-10-22دانش

آقای هاشمی شما به عنوان وزیر بهداشت موظف به بیان حقایق هستید


انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی شیراز با صدور نامه ای خطاب به هاشمی اعلام کرد: شما به عنوان عالم و نماینده مردم موظف به بیان حقایق بوده و علاوه بر شما وظیفه مهم ائمه جمعه، - سرداران حرم و قلم و علم نیز بیان حقیقت ها و روشنگری است و اینها به معنای بازی کردن با اعصاب مردم نمی تواند باشد.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی شیراز با صدور نامه ای خطاب به هاشمی اعلام کرد: شما به عنوان عالم و نماینده مردم موظف به بیان حقایق بوده و علاوه بر شما وظیفه مهم ائمه جمعه، سرداران حرم و قلم و علم نیز بیان حقیقت ها و روشنگری است و اینها به معنای بازی کردن با اعصاب مردم نمی تواند باشد.

متن کامل این نامه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم و ذَکِّر فانَّ الذِّکری * تَنفَعُ المُؤمنینَ تذکر بده زیرا تذکر برای مؤمنان سودمند است.

سوره ذاریات آیه 55 استاد گرامی، جناب اقای دکتر قاضی زاده هاشمی، وزیر محترم بهداشت،درمان و اموزش پزشکی با عرض سلام و تحیات الهی، جناب وزیر شما با توجه به موقعیت خود الگو و سرمشق جوانان و عوام هستید و در چشم عوام منزلت یافته اید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای هاشمی شما به عنوان وزیر بهداشت موظف به بیان حقایق هستید

آقای هاشمی شما به عنوان وزیر بهداشت موظف به بیان حقایق هستید