مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1395 ساعت 13:462016-10-22دانش

بحث ترمیم کابینه به معاونت علمی مربوط نمی شود


معاون علمی و فناوری رییس جمهور در رابطه با بحث ترمیم کابینه و استعفای وزرا گفت: من درگیر این مسائل نیستم و ترمیم کابینه به معاونت علمی مربوط نمی شود.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو"، سورنا ستاری، معاون و فناوری رییس جمهور در حاشیه افتتاح خط تولید کاتالیزهای هم رسوبی در شهرک صنعتی عباس آباد ورامین در جمع خبرنگاران گفت: بحث توسعه کاتالیزها در دستور کار است زیرا هنوز دامنه وسیع از تولید کاتالیزها و جود دارد که باید بر روی آن کار شود.

وی بحث تولید کاتالیزها را یکی از بحث های جدی در کشور دانست و گفت: در زمان تحریم یکی از بخش هایی که بسیار در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی تاثیر گذاشت و این صنایع را تهدید کرد بحث کاتالیزها بود و خوشحالیم که تابوی تولید داخلی کاتالیز شکسته شده است.

وی افزود: زمانی صنایع کشور ما سرعت نداشتند از کاتالیزهای داخلی استفاده کنند، ولی با توجه به سابقه خوبی که در 4 سال گذشته در این حوزه انجام شد صنایع حالا به این باور رسیدند که می توانند از سیستم داخلی بهره مند شوند.

ستاری با بیان اینکه راندمان سیستم های داخلی در حوزه تولید کاتالیزها جواب مناسبی داده است، گفت: دامنه داخلی شدن کاتالیزها در حال توسعه است و در بحث صادرات نیز ایران در حوزه پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحث ترمیم کابینه به معاونت علمی مربوط نمی شود

بحث ترمیم کابینه به معاونت علمی مربوط نمی شود