مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1395 ساعت 13:212016-10-22ورزشي

معرفی گزینه های تکراری دولت به بهارستان/ بازگشت به دوران روحانی نژاد!


روند عزل و نصب های روحانی و حتی عملکرد دولت در سه سال گذشته یا مهم تر از آن انتصاب های سرپرست یا معرفی وزیر جدید به مجلس، نشان می دهد که اصرار یا لجبازی ای که بسیاری از منتقدان به دولت سابق احمدی نژاد داشتند در دولت روحانی هم قابل مشاهده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس"، خبرهای پیرامون دولت این روزها در صدر اخبار رسانه قرار دارد.

ابتدا خبر استعفای سه وزیر با بهانه ترمیم کابینه آمد و عملاً موجب شد رسانه های داخلی از این ترمیم به عنوان یک نمایش انتخاباتی یاد کنند و حال هم جایگزین های این سه وزارتخانه بی وزیر.

بعد از استعفا و برکناری سه وزیر که حرف و حدیث های زیادی درباره نحوه عملکرد آنها در وزارتخانه هایی که مسوولیت داشتند مطرح بود، آقای حسن روحانی در احکام جداگانه ای آقای سید محمد بطحایی را به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش، آقای سید عباس صالحی را به عنوان سرپرست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و آقای سید نصرالله سجادی را به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان منصوب کرد و طولی نکشید که طبق پیش بینی ها و گمانه زنی ها در اردوی اعتدالی ها برای معرفی وزرای پیشنهادی روحانی به مجلس شورای اسلامی کلید خورد.

آقای محمد علی نجفی، همکار و رفیق نیمه راه روحانی در پست های مختلف -که البته در هفته های گذشته به عنوان رییس ستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی گزینه های تکراری دولت به بهارستان/ بازگشت به دوران روحانی نژاد!

معرفی گزینه های تکراری دولت به بهارستان/ بازگشت به دوران روحانی نژاد!