مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1395 ساعت 13:012016-10-22دانش

معاون آموزشی وزیر علوم: 35 درصد جمعیت دانشجویی کشور در اختیار دانشگاه آزاد است


معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بیش از 35 درصد جمعیت دانشجویی کشور را در اختیار دارد که باید در بعد کیفی نیز رشد یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از همدان، مجتبی شریعتی نیاسری ظهر امروز در حاشیه بازدید از دانشگاه آزاد همدان اظهارکرد: در بازدیدهای دانشگاهی که از مناطق مختلف صورت می گیرد، تمایل دارم در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی نیز حضور داشته باشم.

وی گفت: دانشگاه آزاد مانند دیگر دانشگاه های ما جزو مجموعه زیرنظام های دستگاه آموزش عالی کشور است که رشد علمی و آموزشی کشور را بر عهده دارد.

معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: وظیفه ما در وزارت علوم حمایت از دانشگاه آزاد است، تا با کمک بخش آموزش عالی مسیر خود را پیش گیرد که در این همراهی باید ارتباط بین دانشگاه ها چه دولتی و چه غیردولتی بیشتر شود.

وی درخصوص نقش دانشگاه آزاد در آموزش عالی بیان کرد: این دانشگاه، یکی از زیرنظام های به حق آموزش عالی کشور محسوب می شود و سهم قابل ملاحظه ای از بار آموزش عالی در جامعه را بر عهده دارد.

شریعتی نیاسری اضافه کرد: به دلیل سهم قابل ملاحظه دانشگاه آزاد، وزارت علوم، به عنوان دلسوز این دانشگاه موظف به کمک این نهاد آموزش عالی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون آموزشی وزیر علوم: 35 درصد جمعیت دانشجویی کشور در اختیار دانشگاه آزاد است

معاون آموزشی وزیر علوم: 35 درصد جمعیت دانشجویی کشور در اختیار دانشگاه آزاد است