مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1395 ساعت 11:512016-10-22سياسي

نماینده ولی فقیه در قزوین: تأمین امنیت غذایی و شغلی رسالت اصلی مسؤولان است


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: تأمین امنیت غذایی و امنیت شغلی رسالت هایی هستند که باید به صورت جدی مورد توجه مسئولان قرار بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی صبح امروز در دیدار اعضای پدافند غیر عامل استان قزوین اظهار داشت: پدافند غیر عامل در حقیقت بسترسازی، زمینه سازی و بسیجِ فرصت های گوناگون برای جلوگیری از سوء استفاده های دشمن است.

وی تصریح کرد: پدافند غیر عامل سرمایه و پشتوانه حقیقی برای نیروهای نظامی و انتظامی برای حملات جنگی، شورش ها و مشکلات فرهنگی و اجتماعی است.

امام جمعه قزوین گفت: امروز مانند گذشته دشمن برای از پای درآوردن کشورها، تنها متمرکز به جنگ های نظامی و میدانی نمی شود و جنگ غیر نظامی یکی از راهکارهای دشمنان در عصر حاضر است.

عابدینی به اهمیت جنگ نرم اشاره و با تأکید بر این که این جنگ خطرناک تر از جنگ نظامی است، افزود: جنگ نرم و یا جنگ فرهنگی از این حیث که مانند جنگ نظامی محسوس و قابل درک نیست، خطرات بیشتری دارد.

وی توجه به سرمایه هایی که می توانند پشتوانه سرمایه های نظامی قرار گیرند را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: بسیج سرمایه هایی که می توانند پشتوانه سرمایه های نظامی قرار گیرند، یکی از رسالت های پدافند غیرعامل است و اگر این سرمایه ها به درستی مدیریت نشوند می توانند به تهدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در قزوین: تأمین امنیت غذایی و شغلی رسالت اصلی مسؤولان است

نماینده ولی فقیه در قزوین: تأمین امنیت غذایی و شغلی رسالت اصلی مسؤولان است