مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1395 ساعت 11:452016-10-22سياسي

بهره برداری از 3طرح آموزشی خیر ساز در شهرستان کاشمر


3طرح آموزشی خیر ساز در شهرستان کاشمر به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خراسان رضوی ، خبرگزاری صدا و سیما" ، این طرحهای آموزشی باحضور معاون وزیر آموزش و پرورش، رییس سازمان توسعه و تجهیز مدارس کشور، نماینده مجلس شورای در شهرستان های کاشمر، خلیل آباد و بردسکن در کاشمر افتتاح شد.

رییس آموزش و پرورش کاشمر گفت:در دو سال و نیم گذشته ما شاهد اجرای 23پروژه آموزشی توسط افراد نیکوکار در این شهرستان بودیم.

ایرج سعادتمند، شمار طرح های خیرساز آموزشی در 45 سال اخیر کاشمر را 20مورد عنوان کرد و افزود:تا دی ماه امسال شاهد افتتاح بیست و یکمین پروژه خیرساز در این شهرستان خواهیم بود.

او گفت : هشتمین نمازخانه مدارس کاشمر با هزینه یک میلیارد و 200میلیون و مشارکت 900میلیون ریالی نیکوکار محمدرضا محمدیان با زیربنای 170مترمربع در دبیرستان پسرانه استعدادهای درخشان شهید بهشتی افتتاح شد.

این مقام مسوول افزود : مدرسه سه طبقه سیدقاسم فخرایی در مقطع متوسط اول و ابتدایی دوره دوم در دو نوبت با صرف 20میلیارد ریال و مشارکت 3 میلیارد ریالی خیرین در زمینی به مساحت دوهزارو 700مترمربع به بهره برداری رسید.

به گفته وی هچنین سالن اجتماعات و کانون فرهنگی عاطفه با ظرفیت 250 نفر با اعتبار یک میلیارد و 700میلیون ریال بهسازی و تکمیل شد که از این میزان350 میلیون ریال را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 3طرح آموزشی خیر ساز در شهرستان کاشمر

بهره برداری از 3طرح آموزشی خیر ساز در شهرستان کاشمر