مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1395 ساعت 10:202016-10-22اقتصادي

طرح فروش سوخت هوایی با کارت‎های بانکی از ابتدای آبان اجرایی نمی شود


طرح فروش سوخت هوایی از طریق کارتهای بانکی و به روز که قرار بود از ابتدای آبان اجرایی شود، به دلیل برخی مشکلات در سیستم مالی و توان پرداخت شرکتهای هواپیمایی تا اطلاع ثانوی اجرا نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما" ، عباس کاظمی، معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش با اشاره به این که بدهی شرکتهای هواپیمایی امسال افزایش نداشته است، به شانا کفت: افزایش نیافتن بدهی شرکتهای هواپیمایی امسال نسبت به پارسال نشان از این دارد که این شرکتها تقریبا به تعهدهای خود عمل کرده اند و تا حدودی پایبند به توافق های صورت گرفته بوده اند.

وی افزود: شرکتهای هواپیمایی تعهد کرده بودند که در کنار خرید نقدی سوخت از ابتدای امسال، بدهی سنوات گذشته خود را بپردازند که متاسفانه تاکنون آن را اجرایی نکرده اند.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران ادامه داد: شرکت های هواپیمایی همچنین متعهد شدند که در اسرع وقت قیمت سوخت دریافتی را بپزدارند که در این بخش تا حدود زیادی این کار را انجام داده اند که گواه این مدعا افزایش نیافتن بدهی این شرکتها در سال 95 نسبت به سال 94 است.

وی، با تاکید بر این که ما به دنبال راههای مسالمت آمیز برای رفع این مشکل هستیم و نمی خواهیم شاهد بالا گرفتن اختلاف ها باشیم، اظهار امیدواری کرد که شرکت های هواپیمایی هر چه سریع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح فروش سوخت هوایی با کارت‎های بانکی از ابتدای آبان اجرایی نمی شود

طرح فروش سوخت هوایی با کارت‎های بانکی از ابتدای آبان اجرایی نمی شود