مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1395 ساعت 09:112016-10-22اجتماعي

بر اساس اعلام هواشناسی برف و باران اردبیل را فرا می گیرد/ کاهش دما از نیمه دوم هفته


بر اساس اعلام هواشناسی استان اردبیل از نیمه دوم هفته جاری با استقرار هوای سرد و بارشی در اکثر مناطق کوهستانی استان اردبیل شاهد بارش برف پاییزی و بارندگی های مستمر خواهیم بود.

- برف و باران اردبیل را فرا می گیرد/ کاهش دما از نیمه دوم هفته بر اساس اعلام هواشناسی استان اردبیل از نیمه دوم هفته جاری با استقرار هوای سرد و بارشی در اکثر مناطق کوهستانی استان اردبیل شاهد بارش برف پاییزی و بارندگی های مستمر خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، بر اساس اعلام صبح امروز هواشناسی استان اردبیل در حال حاضر شرایط جوی استان ابری در برخی نقاط نیمه ابری همراه با هوای مه آلود است که در مشگین شهر، اردبیل و نمین هوای مه آلود کاملا مشهود است.

برهمین اساس و بیشترین بارش با یک میلی متر در 24 ساعته گذشته از نمین گزارش شده و بالاترین دمای هوا در بیله سوار و سردترین شهر استان نیز کوثر اعلام شده است.

بر اساس اعلام هواشناسی استان اردبیل و بر اساس نقشه های هواشناسی پدیده جوی در چند روز آینده هوای سرد مه آلود خواهد بود که شب ها اهالی استان اردبیل هوای سرد، صبحگاه ها هوای مه آلود و ظهرهاگاه نیز هوای نیمه ابری را تجربه می کنند.

بر همین اساس و از روز دوشنبه با ورودی یک سامانه جوی متفاوت هوای استان از دوشنبه شب سرد همراه با تغییرات متفاوت جوی خواهد بود به طوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بر اساس اعلام هواشناسی برف و باران اردبیل را فرا می گیرد/ کاهش دما از نیمه دوم هفته

بر اساس اعلام هواشناسی برف و باران اردبیل را فرا می گیرد/ کاهش دما از نیمه دوم هفته