مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1395 ساعت 07:402016-10-22اجتماعي

دانش آموزانی که هنوز کلاسی برای تحصیل ندارند


پس از اینکه قصه دانش آموزان روستایی در ایذه که در طویله درس می خواندند مطرح شد، کانکسی برای آنه تهیه شداما این کانکسها یک ماه است که در بیابان رها شده و هیچ کس برای جابجایی آن اقدام نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر نماینده ایذه و باغملک یک ماه پیش از روستایی خبر داد که تا به حال یک مسئول هم به آنجا سفر نکرده است و کودکان در محل نگهداری دام درس می خوانند و معلم هم در همان محل زندگی می کند.

پس از انتشار عکس های این مدرسه در فضای مجازی اواخر شهریور ماه بود که استاندار خوزستان ضمن عذرخواهی از مردم، اعلام کرد به هر یک از این سه روستا یک کانکس آموزشی اختصاص یافته است.

شریعتی استاندار خوستان اظهار داشت: برای بردن کانکس به این روستاها مشکلی نیست و باید هم این اتفاق بیفتد چرا که شان این دانش آموزان داشتن مدرسه است.

وی افزود: همه مسئولان باید پاسخگو باشند و همه ما نیز باید بابت وجود چنین مدارسی از مردم عذرخواهی کنیم؛ پیگیر این مسئله خواهم بود البته رسانه ها نیز همانند گذشته این مسائل را دنبال کنند چرا که حق مردم ما داشتن مدرسه است.

شریعتی با اشاره به وجود مدارس خشتی، گلی و کپری در سطح استان عنوان کرد: ما تصمیم گرفتیم که به امید خداوند تا پایان سال تحصیلی 96، مدرسه خشتی، گلی و کپری در سطح استان نداشته باشیم و روی عهد خود نیز خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزانی که هنوز کلاسی برای تحصیل ندارند

دانش آموزانی که هنوز کلاسی برای تحصیل ندارند