مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1395 ساعت 23:162016-10-21بين الملل

80 درصد شرکت کنندگان با تشکیل «دولت کردی یا سنی» در عراق مخالف اند


نظرسنجی ای که بتازگی از طرف مؤسسه ماساچوست انجام شده است، نشان می دهد که بیش از 80 درصد مردم دنیا با تجزیه عراق و تشکیل «دولت کردی» یا «دولت سنّی» در این کشور مخالف بوده و معتقدند که ایران نقش مثبتی در منطقه ایفا می کند.

- نظرسنجی ای که بتازگی از طرف مؤسسه ماساچوست انجام شده است، نشان می دهد که بیش از 80 درصد مردم دنیا با تجزیه عراق و تشکیل دولت کردی یا دولت سنّی در این کشور مخالف بوده و معتقدند که ایران نقش مثبتی در منطقه ایفا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مؤسسه ماساچوست به تازگی نظرسنجی ای در مورد تجزیه عراق و تقسیم آن به چند دولت انجام داده است که شرکت کنندگان در آن مخالفت خود را با تجزیه عراق اعلام کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری المعلومه عراق، این مؤسسه در خصوص چندین مسائل روز منطقه، از جمله تجزیه عراق، نقش ایران در منطقه و نقش آمریکا در عراق از مردم دنیا نظرسنجی کرده است.

بر اساس این نظرسنجی، بیش از 80 درصد افراد شرکت کننده در این نظرسنجی با تجزیه عراق و تشکیل دولت کردی یا سنی مخالفت کرده و از تمامیت ارضی این کشور حمایت کرده اند.

شرکت کنندگان در این نظرسنجی در مورد نقش ایران در منطقه نیز نظر داده و اکثر آن ها بر این باورند که نقش ایران در مسائل منطقه ای و بین المللی مثبت بوده و این کشور توانسته است از منافع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد شرکت کنندگان با تشکیل «دولت کردی یا سنی» در عراق مخالف اند

80 درصد شرکت کنندگان با تشکیل «دولت کردی یا سنی» در عراق مخالف اند