مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1395 ساعت 18:552016-10-21سياسي

برنامه ریزی ستاد ساماندهی سواحل گیلان برای سال آینده


با بررسی عملکرد طرح های ساماندهی دریا در نقاط مختلف استان گیلان در تابستان امسال و نیاز سنجی شهرستان های ساحلی، اقدامات عملی برای خدمات رسانی به گردشگران در تابستان سال آینده در این شهرستان ها انجام خواهد شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" ؛ مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی جامعه دریایی ایران (مانا) اظهار داشت : هم اکنون در قالب ستاد ساماندهی سواحل استان گیلان در حال جمع آوری نظرات و پیشنهادات فرمانداری های شهرستان های ساحلی جهت برنامه ریزی و آماده سازی سواحل در تابستان سال آینده هستیم.

یونس رنجکش افزود : به همین منظور با بررسی عملکرد طرح های ساماندهی دریا در نقاط مختلف استان و نیازسنجی شهرستان های ساحلی، اقدامات عملی برای خدمات رسانی به گردشگران در تابستان سال آینده در این شهرستان ها انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد : مهم ترین هدف از ساماندهی طرح های ساماندهی دریا در سواحل گیلان ضمن ارائه خدمات رسانی به گردشگران، کاهش میزان غرق شدگان در آبهای استان است.

رنجکش درباره میزان غرق شدگی در آبهای استان گیلان طی تابستان امسال گفت: هم اکنون در حال جمع آوری اطلاعات و آمار ارائه شده از سوی تمام شهرستان های استان برای اعلام دقیق میزان غرق شدگی ها در دریا و رودخانه های استان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی ستاد ساماندهی سواحل گیلان برای سال آینده

برنامه ریزی ستاد ساماندهی سواحل گیلان برای سال آینده