مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1395 ساعت 16:402016-10-21حوادث

هشدار حریق در عرصه های جنگلی و مرتعی


فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی از مردم خواست با سهل انگاری، طبیعت را دچار حریق نکنند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما"ی مرکز خراسان شمالی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی با اشاره به زیبایی فصل پاییز و تفریح شمار زیادی از مردم در این فصل از طبیعت گفت: مردم هنگام درست کردن آتش، محل را پاکسازی و بعد از اتمام نیز از خاموش شدن آتش مطمئن شوند تا بر اثر سهل انگاری، طبیعت دچار حریق نشود.

سرهنگ موسی الرضا حیاتی افزود: متأسفانه تابستان امسال جنگل ها و مراتع استان در مقایسه با پارسال، با افزایش آتش سوزی مواجه بود که امیدواریم با رعایت نکات ایمنی در فصل پاییز شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

وی از شهروندان و مسافرانی که قصد استفاده از فضاهای طبیعی و عرصه های ملی را دارند خواست تا علاوه بر رعایت موارد ایمنی، هرگونه تخلف احتمالی را به یگان های حفاظت این اداره کل با شماره تلفن (رایگان) 1504 اطلاع رسانی کنند.

چهار روز قبل، سه و نیم هکتار از عرصه های های مرتعی و جنگلی منطقه درکش مانه و سملقان دچار حریق شد که پس از 4 ساعت تلاش دستگاه های مربوط و نیروهای مردمی، مهار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار حریق در عرصه های جنگلی و مرتعی

هشدار حریق در عرصه های جنگلی و مرتعی