مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1395 ساعت 15:512016-10-21سياسي

امام جمعه تاکستان: وضعیت نابسامان سازمان ملل شبیه به قانون جنگل است


امام جمعه تاکستان با بیان اینکه سوم آبان مصادف با تأسیس سازمان ملل است، با انتقاد از وضعیت نابسامان این سازمان و تشبیه آن به قانون جنگل گفت: - سرکوب مستضعفان و کشورهای جهان سوم از فعالیت های این سازمان محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قزوین، آیت الله علی اسلامی ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر با توصیه همگان به تقوای الهی و دوری از معصیت اظهار داشت: عوامل شاه با هدف اختلاف افکنی در بین انقلابیون و افراد مذهبی مسجد جامع کرمان و سینما رکس آبادان را در سال 1357 به آتش کشیدند تا این کار به نام بچه های مذهبی تمام شود.

وی تغییر قبله را مایه تثبیت استقلال مسلمین برشمردند و آزادی بیت المقدس را از دست اهریمن های روزگار و اسراییل غاصب از خداوند متعال خواستار شد.

امام جمعه تاکستان با بیان ضرورت نیاز آمار در کشور برای برنامه ریزی و همچنین تأکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خواستار ثبت اطلاعات به روش اینترنتی و همکاری با مأموران سرشماری عمومی نفوس و مسکن شد.

اسلامی در ادامه ضمن تشکر از حماسه حضور مردم در اجتماع عزاداری روز تاسوعا و برنامه های عزاداری هیئات در ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) با اشاره به سالروز شهادت امام سجاد (ع) در سال 95 قمری به حوادث زندگی این امام بزرگوار پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه تاکستان: وضعیت نابسامان سازمان ملل شبیه به قانون جنگل است

امام جمعه تاکستان: وضعیت نابسامان سازمان ملل شبیه به قانون جنگل است