مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1395 ساعت 15:502016-10-21سياسي

خطیب جمعه بیرجند: اقامه معروف ها باید سرلوحه امور باشد


امام جمعه موقت بیرجند با تاکید بر اینکه اقامه معروف ها باید سرلوحه امور باشد افزود: معروف همان حق و منکر همان باطل است و ما وظیفه داریم برای نسل های بعد ، - این فریضه را معرفی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" مرکز خراسان جنوبی حجت الاسلام دلدار در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه احیای امر به معروف و نهی از منکر مهم ترین فلسفه قیام عاشوراست گفت: امر به معروف و نهی از منکر از بزرگترین الطاف الهی است که متاسفانه در عرصه اقدام و عمل به آن توجه نمی شود.

خطیب جمعه بیرجند با بیان این که فرهنگ مصرف گرایی در جامعه باید بیش از پیش کم رنگ شود گفت: در سیره اهل بیت علیهم السلام ، قناعت و صرفه جویی بسیار مورد توجه بود لذا در مجالس و میهمانی ها از ریخت و پاش های بیهوده جلوگیری شود و برای رفع مسائل و مشکلات نیازمندان اقدامات اساسی انجام گیرد.

حجت الاسلام دلدار عزت و استقلال کشور را در کار و تلاش ، تولید محصولات با کیفیت و اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: امام حسین (ع) به ما آموخت که در زندگی فردی و اجتماعی خود عزتمند باشیم و هرگز زیر بار زور و و ذلت نرویم .

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اول آبان، روز آمار و برنامه ریزی افزود: سرشماری نفوس و مسکن در حال برگزاری است و از آنجایی که آمار پایه برنامه ریزی برای توسعه کشور است مردم باید در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب جمعه بیرجند: اقامه معروف ها باید سرلوحه امور باشد

خطیب جمعه بیرجند: اقامه معروف ها باید سرلوحه امور باشد