مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1395 ساعت 15:152016-10-21اجتماعي

تکذیب ماجرای ضرب و شتم دانش آموز خدابنده ای


مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده گفت: ماجرای ضرب و شتم دانش آموز خدابنده ای صحت نداشته و این موضوع شایعه ای بیش نبوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی انتشار خبری مبنی بر ضرب و شتم دانش آموز روستای توزلو از توابع شهرستان خدابنده توسط مدیر مدرسه و به کما رفتن و بستری شدن این دانش آموز در تنها بیمارستان این شهرستان که خبر نیز مورد تایید بیمارستان و پزشکی قانونی این منطقه قرار گرفته است، موضوع از مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده مورد پیگیری قرار گرفت که علی اسدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: خبر ضرب و شتم دانش آموز خدابنده ای به نام حسن سلیمانی که پس از نشر در یک خبرگزاری سریعاً در فضای مجازی منتشر شد، آن طور که از منابع آگاه پرس و جو شده، شایعه ای بیش نبوده است.

وی با بیان این که وقوع چنین حادثه ای آن هم به این شدت بسیار دور از انتظار است، تصریح کرد: اگر هم ضرب و شتمی صورت گرفته باشد تا این حد و با این شدت نخواهد بود.

هم چنین مدیر مدرسه مورد خطاب در خبر، معلمی است با 28 سال سابقه کار در نظام آموزش و پرورش و خدمت مقدس معلمی که از خصوصیات اخلاقی خوبی نیز برخوردار بوده و تاکنون به هیچ وجه مشکوک به سابقه نبوده است.

هم چنین از آنجایی که این مدرسه در شیفت صبح دایر بوده است، وقوع چنین اتفاقی(ضرب و شتم) با شیلنگ، آن هم در میان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب ماجرای ضرب و شتم دانش آموز خدابنده ای

تکذیب ماجرای ضرب و شتم دانش آموز خدابنده ای