مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1395 ساعت 14:412016-10-21سياسي

امام جمعه موقت ورامین: امروز انقلاب اسلامی خودباوری را در میان نخبگان رواج داد


امروز انقلاب اسلامی خودباوری را در میان نخبگان رواج داد، پژوهش های علمی هرگز نباید دچار رکود شود، از مسوولان کشور می خواهم تلاش کنند تا کشور دچار این مشکل نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از جنوب استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه ورامین که با حضور مردم خداجو در میعادگاه نماز جمعه ورامین برگزار شد، پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: باید به امر به معروف و نهی از منکر اهمیت داد، اگر ایمان به خدا و باور قلبی به خداوند داشته باشیم مرتکب گناه نخواهیم شد، ریز و درشت اعمال ما در پیشگاه خداوند ثبت و ضبط می شود.

وی گفت: خدا هست و شاهد و ناظر بر اعمال ما است و خلوت و جلوت فرقی برای خدا ندارد، اگر کسی این باور را داشته باشد در برابر گناه بی تفاوت نخواهد بود، اگر بخواهیم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ما تقویت شود باید باور خود به خداوند را تقویت کنیم.

امام جمعه موقت ورامین افزود: اعمال ما در هر هفته به امام زمان (عج) و پیامبر اکرم (ص) عرضه می شود، اگر عمل نیک انجام دهیم امام زمان (عج) خشنود و اگر عمل بدی انجام دهیم امام رنجیده می شود، قلب حضرت را نشکنیم.

وی در ادامه بیان داشت: خود را در محضر پیامبر و ائمه معصوم و اولیا الهی بدانیم، اگر بدانیم چه آثاری بر گناهان مترتب خواهد بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت ورامین: امروز انقلاب اسلامی خودباوری را در میان نخبگان رواج داد

امام جمعه موقت ورامین: امروز انقلاب اسلامی خودباوری را در میان نخبگان رواج داد