مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1395 ساعت 13:552016-10-21اقتصادي

بازدید هیات تجاری روسیه از مجتمع گلخانه ای نگین+فیلم


استانداراُمسک روسیه و هیات همراه از مجتمع گلخانه ای نگین یاسوج، شرکت های تولید عصاره گیاهان دارویی زرد بند و سینره در یاسوج بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" مرکز کهگیلویه و بویراحمد، استاندار استان اُمسک روسیه به همراه هیأت تجاری پس از دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مجتمع گلخانه ای نگین ،شرکتهای کشت و تولید اسانس و عصاره گیاهان دارویی زرد بند و سینره یاسوج بازدید کردند.

نظراف استاندار استان اُمسک روسیه در حاشیه این بازدید کیفیت کالاها و محصولات کشاورزی تولیدی استان کهگیلویه وبویراحمد را بالا و بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت:کیفیت محصولات کشاورزی تولیدی این استان توانایی رقابت با محصولات کشاورزی سایر نقاط دنیا در بازارهای جهانی را دارد.

وی افزود:بطور حتم همکاری های خود را با این استان در زمینه خرید محصولات کشاورزی در دستور کار داریم.

ویکتور نظراف گفت:پس از این بازدید قیمت تمام شده و هزینه های حمل و نقل محصولات کشاورزی تولیدی را برآورد می کنیم و در صورت قیمت مناسب محصولات این استان در مقایسه با کالاهای وارداتی سایر کشورها علاقمند به خریداری محصولات این استان هستیم.

وی با اشاره به ظرفیت های بالای استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه گردشگری یکی از اولویت های کاری را اعزام توریسم و گسترش روابط گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید هیات تجاری روسیه از مجتمع گلخانه ای نگین+فیلم

بازدید هیات تجاری روسیه از مجتمع گلخانه ای نگین+فیلم