مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1395 ساعت 21:512016-10-20سياسي

وزرا بعداز دیدن نتیجه ارزیابی خود تصمیم به استعفا گرفتند


سه نفر از وزرای محترم بر اساس ارزیابی های که رییس دولت داشت و نتیجه ارزیابی های که در اختیار خودشان قرار گرفت تصمیم گرفتند که میدان را به نیروهایی واگذار کنند که بتوانند کابینه را تقویت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو"، جمشید انصاری شامگاه امروز در یک نشست خبری کوتاه به سوالات خبرنگاران در حوزه های مختلف پاسخ داد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر دلیل استعفای همزمان سه وزیر کابینه، گفت: دولت مثل هر نهاد دیگری در حال ارزیابی مستمر مدیران خود است و نتیجه این ارزیابی ها ممکن است ضرورت تقویت حوزه هایی را اجتناب ناپذیر کند.

به گفته معاون رییس جمهور، نتیجه ارزیابی ها اقتضا می کند که تغییراتی در مدیران برخی حوزه ها ایجاد کند تا آن حوزه ها تقویت شوند و ترمیم کابینه دولت نیز نتیجه یک ارزیابی مستمر است و این را نباید به حوادث یکی دو هفته نسبت داد.

انصاری تصریح کرد: سه نفر از وزرای محترم هم بر اساس ارزیابی های که رییس دولت داشت و نتیجه ارزیابی های که در اختیار خودشان قرار گرفت تصمیم گرفتند که میدان و فرصت را به نیروهایی واگذار کنند که با حضورشان بتوانند کابینه را تقویت کنند.

وی تصریح کرد: این تغییرات یک امر عادی است اما در ایران این جور چیزها حساسیت برانگیز است و گرنه در دنیا این اتفاقات می افتد و هیچ حساسیتی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزرا بعداز دیدن نتیجه ارزیابی خود تصمیم به استعفا گرفتند

وزرا بعداز دیدن نتیجه ارزیابی خود تصمیم به استعفا گرفتند