مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1395 ساعت 19:062016-10-15سياسي

مدیر اجرایی حرم حضرت معصومه(س) خبر داد پذیرایی از 100 هزار زائر حسینی در اربعین


مدیر اجرایی حرم حضرت معصومه(س) گفت: طی هشت روز خدمات رسانی موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) در مسیر پیاده روی کربلا 100 هزار زائر صبحانه، - ناهار و شام میهمان سفر کریمه اهل بیت(ع) خواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، محمدجواد جهانگیرزاده عصر امروز در نشست هماهنگی ستاد هماهنگی اربعین حسینی استان قم که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با بیان اینکه موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) سال گذشته در عمود 1120 برپا شده بود، اظهار کرد: امسال با دستور آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، این موکب در عمود 1080 قطعه زمینی به مساحت 12 هزار متر مربع را خریداری کرده و خادمان کریمه اهل بیت(ع) در مباحث فنی و پشتیبانی درحال آماده سازی بسترهای خدماتی هستند.

وی با اشاره به برنامه ریزی موکب آستان حضرت معصومه(س) برای خدمت گذاری به سه هزار زائر در هر وعده تصریح کرد: بر این اساس طی هشت روز خدمات رسانی 100 هزار زائر صبحانه، ناهار و شام میهمان سفر کریمه اهل بیت(ع) خواهند بود.

مدیر اجرایی حرم حضرت معصومه(س) از توسعه فعالیت های فرهنگی برای زائران اربعین حسینی یاد کرد و گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در موکب آستان حضرت معصومه(س) محافل قرآنی و مراسم های عزاداری ویژه برای زائران برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر اجرایی حرم حضرت معصومه(س) خبر داد پذیرایی از 100 هزار زائر حسینی در اربعین

مدیر اجرایی حرم حضرت معصومه(س) خبر داد پذیرایی از 100 هزار زائر حسینی در اربعین