مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1395 ساعت 18:212016-10-09اجتماعي

ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش آغاز شد+جزییات و دانلود دفترچه راهنما


ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش برای جذب 10 هزار نفر در این وزارتخانه از امروز آغاز شد و تا 24 آبان ماه ادامه دارد.

- ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش آغاز شد+دانلود دفترچه راهنما ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش برای جذب 10 هزار نفر در این وزارتخانه از امروز آغاز شد و تا 24 آبان ماه ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش "، وزارت آموزش و پرورش به منظور تأمین نیروی انسانی متعهد و کارآمد مورد نیاز بر اساس مجوز شماره 684370 مورخ 30 مردادماه 1395 سازمان اداری و استخدامی کشور و در چارچوب قانون مدیریت خدمات کشوری و سایر قوانین و مقررات مربوطه، 10 هزار نفر افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون، توانمندی های عمومی، تخصصی و مصاحبه استخدامی متناسب با نیازهای واحدهای آموزشی بر اساس شرایط و ضوابط به شرط شرکت و گذراندن موفقیت آمیز دوره یک ساله مهارت آموزی، به صورت پیمانی در مشاغل آموزشی مورد نیاز آموزش و پرورش استخدام می کند.

* شرایط اختصاصی استخدام داوطلبان علاوه بر شرایط عمومی باید شرایط اختصاصی استخدام را داشته باشند.

1- داشتن سن حداکثر 25 سال برای داوطلبان دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم، حداکثر 30 سال برای داوطلبان دارای مدرک تحصیلی لیسانس و حداکثر 35 سال برای داوطلبان دارای مدرک تحصیلی فوق لیسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش آغاز شد+جزییات و دانلود دفترچه راهنما

ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش آغاز شد+جزییات و دانلود دفترچه راهنما