مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1395 ساعت 09:362016-10-08سياسي

محمدرضا طاهری خبر داد پیگیری قضایی شایعه چک های 20 میلیونی مداحان


محمدرضا طاهری از مداحان اهل بیت(ع) در واکنش به شایعه صدور چک های 20 میلیونی در وجه او و سه مداح دیگر گفت: این قضیه را با یک وکیل دادگستری مطرح کردیم و قطعاً از شایعه پراکنان این موضوع شکایت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آیین و اندیشه ) شب گذشته نیز محمدرضا طاهری نسبت به این شایعه واکنش نشان داد و در هیأت مکتب الزهرا(س) گفت: چک 20 میلیون تومانی که تصویر آن را در صفحات مجازی انتشار دادند مسئله ای است کاملاً از پیش طراحی شده و هیچکدام از دوستان عزیزم (حاج سعید آقا، حاج محمود آقا و حاج آقا رضا هلالی) در جریان نبوده و نیستند.

وی ادامه داد: این قضیه را با یک وکیل دادگستری مطرح کردیم و قطعاً از شایعه پراکنان این موضوع شکایت می شود و ان شاءالله عموم مردم عزیز مطلع خواهند شد.

طاهری افزود: عزیزانی را که نام برده اند و مجلس قول داده اند، تمام وقتشان در جلسات خودشان برنامه دارند، آیا وقتی دارند که جایی دیگر وعده کنند؟! خود این عزیزان برای جلساتشان خرج می کنند! آیا ما از خودمان پول می گیریم؟! این مداح اهل بیت عصمت و طهارت در پایان خاطرنشان کرد: البته خدا را شاکریم که انقدر جلساتمان تأثیرگذار بوده که عده ای برای تشویش اذهان مردم چنین حرف های بی پایه و اساسی مطرح می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدرضا طاهری خبر داد پیگیری قضایی شایعه چک های 20 میلیونی مداحان

محمدرضا طاهری خبر داد پیگیری قضایی شایعه چک های 20 میلیونی مداحان