مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1395 ساعت 14:252016-10-04فناوري

عطر محرم در شبکه های اجتماعی


همزمان با آغاز فصل عزای سالار شهیدان، بانگ لبیک «یاحسین» در شبکه های اجتماعی هم پیچید و پست های کاربران فضای مجازی بوی محرم گرفت.

- همزمان با آغاز فصل عزای سالار شهیدان، بانگ لبیک یاحسین در شبکه های اجتماعی هم پیچید و پست های کاربران فضای مجازی بوی محرم گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"، هنرمندان، ورزشکاران و چهره های سیاسی هم در کنار سایر کاربران شبکه های اجتماعی تصاویری از برپایی تکیه ها و آغاز عزاداری ها را در صفحات دنیای مجازی با یکدیگر به اشتراک گذاشته اند.

عکس پروفایل کاربران با پرچم های سرخ و سیاه مزین شده است و فرازهایی از زیارت عاشورا بر فراز صفحات مجازی به چشم می خورد.

مرتضی طلایی نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران تصویری از یک مراسم تعزیه خوانی را در صفحه شخصی خود قرار داده و نوشته است: چرخید شمر تعزیه شاعر دلش شکست، یک قطره اشک آمدو پای غزل نشست.

در صفحه منتسب به دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش عکسی در حال عزاداری بارگذاری شده که در متن آن آمده است: شعار" راه ما، راه حسین(ع) است" تاکتیک نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.

دوستان پای پست های هم التماس دعا دارند؛ دست های اجابت به سوی سقای بی دست گشوده اند و برخی ازعشق به حسین بن علی می نویسند و برخی دیگر از غربت زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطر محرم در شبکه های اجتماعی

عطر محرم در شبکه های اجتماعی