مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1395 ساعت 11:152016-10-03پزشكي

ضرورت تشکیل کارگروهی در حوزه سلامت روان


دبیر اجرایی سی و سومین همایش سالانه انجمن علمی روانپزشکان ایران گفت: ضروری است تا در حوزه سلامت روان هم در زمینه پیشگیری و هم در زمینه درمان کارگروهی ویژه تشکیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما" به نقل از روابط عمومی این همایش محسن رحیم نیا افزود: یکی از دو محور اصلی این همایش تقویت کار گروهی بین روانپزشکان، متخصصان مغز و اعصاب، متخصصان اعصاب داخلی، جراحان مغز و اعصاب، پزشکان خانواده، روانشناسان، مشاوران، روان پرستاران و مددکاران اجتماعی است.

وی گفت: شاغلان حرفه های مختلف مرتبط با سلامت روان، در صورتی که بتوانند با تعامل و همدلی به کار تیمی و هماهنگ بپردازند، خواهند توانست از حداکثر ظرفیت هایشان برای پوشش دادنِ همه نیازهای پیشگیری و درمان جامعه استفاده کنند.

دبیر اجرایی سی و سومین همایش سالانه انجمن علمی روانپزشکان ایران افزود: یکی از مهمترین اهداف همایش امسال، تلاش برای بازتعریفِ جایگاه هریک از متخصصان این حیطه درارتباط با دیگران است تا بتوانیم بر اساس الگویی مورد توافق، در کنار هم برای هدف مشترک تامین سلامت روان جامعه تلاش کنیم.

این روانپزشک گفت: به همین علت در این همایش، علاوه بر روانپزشکان از سایر متخصص های رشته های مرتبط دعوت شده است تا با ایراد سخنرانی و شرکت در مباحثات، درباره نحوه تعامل و همکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تشکیل کارگروهی در حوزه سلامت روان

ضرورت تشکیل کارگروهی در حوزه سلامت روان