مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1395 ساعت 22:312016-10-02سياسي

استاندار زنجان: حسینیه اعظم زنجان شناسنامه معرفتی استان است


حسینیه اعظم زنجان شناسنامه معرفتی استان است.

- .

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زنجان، اسدالله درویش امیری یکشنبه شب در حاشیه بازدید از حسینیه اعظم زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حسینیه اعظم زنجان به عنوان یک مجموعه مذهبی شناسنامه معرفتی استان زنجان است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه معرفتی و عاشورایی و شور و شعور حسینی آوازه حسینیه اعظم زنجان به همه کشور رسیده است، اضافه کرد: هیأت امنای حسینیه در اینجا برای توسعه حسینیه و مسائل جنبی آن اقدام ارزشمندی انجام داده‎ اند.

استاندار زنجان با بیان اینکه ماهانه مبلغ قابل توجهی برای نگهداری این مجموعه هزینه می شود که با این ابعاد غیر قابل تصور است، تصریح کرد: امیدواریم این امر برای سایر شهرستان ها الگو شود.

درویش امیری با اشاره به بازدید خود از همه مجموعه های حسینیه اعظم زنجان و منابع درآمدی آن گفت: بخشی از آن را هیأت امنا اجرا کرده و کار بزرگی به همت مردم زنجان انجام شده است.

وی با اشاره به شهرت حسینیه اعظم زنجان در کشور افزود: شاید در سطح کشور حسینیه اعظم زنجان را با این ابعاد نشناسند اما برنامه های آن را می شناسند.

استاندار زنجان با بیان اینکه در داخل و خارج از کشور مردم منتظر پخش برنامه های عزاداری حسینیه اعظم زنجان از شبکه های مختلف هستند، اضافه کرد: مردم کشورهای مسلمان و مردم حاشیه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار زنجان: حسینیه اعظم زنجان شناسنامه معرفتی استان است

استاندار زنجان: حسینیه اعظم زنجان شناسنامه معرفتی استان است