مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1395 ساعت 10:212016-10-02اجتماعي

صبح فردا نخستین آزمایشگاه پلاسمای دانش‎آموزی کشور در کردکوی افتتاح می‎شود


مدیر آموزش و پرورش کردکوی از افتتاح نخستین آزمایشگاه پلاسمای دانش‎آموزی کشور در 12 مهر ماه با حضور مسؤولان کشوری و استانی در این شهرستان خبر داد.

- نخستین آزمایشگاه پلاسمای دانش‎آموزی کشور در کردکوی افتتاح می‎شود مدیر آموزش و پرورش کردکوی از افتتاح نخستین آزمایشگاه پلاسمای دانش‎آموزی کشور در 12 مهر ماه با حضور مسؤولان کشوری و استانی در این شهرستان خبر داد.

وجیه‎الله عسگری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار " در گرگان، از افتتاح نخستین آزمایشگاه پلاسمای دانش‎آموزی کشور در صبح 12 مهر ماه سال جاری در شهرستان کردکوی خبر داد.

وی گفت: قربانعلی افشانی، مدیر کل دفتر متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش، دکتر علی‎نژاد نماینده سازمان انرژی اتمی ایران، دکتر گودرزی نماینده پژوهشکده پلاسمای سازمان انرژی اتمی ایران، ابوالفضل مازندرانی مدیر اجرایی نخستین آزمایشگاه پلاسمای دانش‎آموزی کشور و سازنده دستگاه‎های مولد پلاسما، استاندار گلستان، مدیران کل و مدیران شهرستانی در مراسم افتتاحیه نخستین آزمایشگاه پلاسمای دانش‎آموزی کشور حضور دارند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کردکوی افزود: در این آزمایشگاه آشنایی با پلاسما و شناخت تمامی دستگاه‎های مولد پلاسما با نوین‎ترین تجهیزات به همراه کلاس‎های آموزشی و کارگاهی برای نخستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صبح فردا نخستین آزمایشگاه پلاسمای دانش‎آموزی کشور در کردکوی افتتاح می‎شود

صبح فردا نخستین آزمایشگاه پلاسمای دانش‎آموزی کشور در کردکوی افتتاح می‎شود