مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1395 ساعت 00:262016-10-01سياسي

سید محمدعلی شریعت زاده فرصت فرهنگی در دل تهدید بحران سوریه؛ رایحه فراگیر معنویت


با رویکردی فرصت گرایانه، می توان در ابعاد گوناگون این بحران، فرصت هایی رو یافت.

به طور خاص در بُعد فرهنگی می توان به پدیده مبارک مدافعان حرم اشاره کرد که نسیم معنویت فراگیری را در سطح تمام ایران پخش نمود.

- فرصت فرهنگی در دل تهدید بحران سوریه؛ رایحه فراگیر معنویت با رویکردی فرصت گرایانه، می توان در ابعاد گوناگون این بحران، فرصت هایی رو یافت.

به طور خاص در بُعد فرهنگی می توان به پدیده مبارک "مدافعان حرم" اشاره کرد که نسیم معنویت فراگیری را در سطح تمام ایران پخش نمود.

بحران سوریه که از اسفند ماه سال 1389 آغاز شده آسیب های متعددی را برای تمامی افراد و گروه های درگیر و حتی غیردرگیر، ایجاد کرده که آن را به یک "تهدید" واقعی خصوصاً برای ایران تبدیل نموده است.

طبق گزارش دیدبان حقوق بشر سوریه از آغاز این بحران، بیش از 320 هزار نفر کشته و 1,500,000 نفر مجروح شده اند و از میان کشته شدگان 11,493 نفر به کودکان اختصاص دارد.

(1) علاوه بر تلفات جانی، تلفات مالی همچون ویرانی مناطق مسکونی و زیرساخت های کشور سوریه همچون تخریب حداقل 12 پالایشگاه و حلقه های چاه نفتی سوریه را باید اضافه نمود که تضعیف کشورهای اسلامی، وابسته سازی به بهانه بازسازی و بهره جویی از این طریق و در نهایت تغییر رفتار با بهره گیری از روابط هدفمند ایجاد شده، سه هدف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سید محمدعلی شریعت زاده فرصت فرهنگی در دل تهدید بحران سوریه؛ رایحه فراگیر معنویت

سید محمدعلی شریعت زاده فرصت فرهنگی در دل تهدید بحران سوریه؛ رایحه فراگیر معنویت