مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1395 ساعت 00:012016-10-01اقتصادي

از ابتدای سال جاری صورت گرفت صدور سند تک برگی برای 120 موقوفه قاین


رییس اداره اوقاف و امور خیریه قاین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون اسناد دفترچه ای 120 موقوفه در این شهرستان به اسناد تک برگی تبدیل شده است.

- حجت الاسلام مهدی قاصری در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: وقف یکی از اعمال حسنه است که برای رفع نیازهای اجتماعی بسیار موثر است.

وی با بیان اینکه مجموع موقوفات قاین تاکنون 640 مورد بوده که توسط واقفان نیک اندیش وقف شده است، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون دو وقف جدید در این شهرستان توسط خیران وقف شده که ارزش ریالی آن ها 300 میلیون ریال بوده است.

هزینه کرد بیش از 1.

5 میلیارد ریال برای اقدامات عمرانی در بقاع متبرکه قاین رییس اداره اوقاف و امور خیریه قاین ادامه داد: وقفیات جدیدی که از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان وجود داشته شامل یک دانگ آب و اراضی کشاورزی در روستای ورزگ با نیت کمک به جشن های عید غدیر و وقف 2 هزار و 800 متر زمین برای دفن اموات در روستای فلک این شهرستان بوده است.

قاصری به موضوع سنددار کردن وقفیات اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون اسناد دفترچه ای 120 موقوفه در این شهرستان به اسناد تک برگی تبدیل شده است.

وی با اشاره به اقدامات عمرانی صورت گرفته از ابتدای سال جاری تاکنون در بقاع متبرکه قاین، خاطرنشان کرد: احداث سرویس بهداشتی در امامزادگان میرعبدلله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ابتدای سال جاری صورت گرفت صدور سند تک برگی برای 120 موقوفه قاین

از ابتدای سال جاری صورت گرفت صدور سند تک برگی برای 120 موقوفه قاین