مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1395 ساعت 21:462016-10-01سياسي

در آستانه ماه محرم همایش طلایه داران تبلیغ در اردبیل برپا شد


در آستانه ماه محرم همایش طلایه داران تبلیغ با حضور میهمانان و طلاب اردبیل برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، در این مراسم که شامگاه شنبه در سالن ولایت سپاه اردبیل برگزار شد مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به نقش و جایگاه علما و روحانیون در تبیین احکام و مسائل شرعی و دینی اظهار کرد: انتظار می رود علما و روحانیون در مجالس و منابر خود در ماه محرم به شایستگی فلسفه قیام امام حسین(ع) و یاران باوفایش را تبیین کنند.

حجت الاسلام مهدی ستوده به حساسیت امر تبلیغ و در نظر گرفتن دغدغه های مقام معظم رهبری در شرایط کنونی گفت: باید علما و روحانیون در شرایط موجود از موقعیت به وجود آمده استفاده کنند تا توطئه دشمنان را در تقابل بین مذاهب ادیان و فرق اسلامی که یک هجمه سنگین از سوی دشمنان علیه شیعه است خنثی کند.

وی بیان کرد: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا اسلام ناب و شیعه راستین علی بن ابی طالب(ع) را زیر سئوال ببرد که در خنثی کردن چنین توطئه های نیازمند بصیرت، آگاهی و هوشیاری علما هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: امروز سه ضلع اسلام تکفیری که مورد حمایت عربستان است هم چنین اسلام سکولار با حمایت ترکیه و اسلام افراطی تشیع با هدایت انگلیس در حقیقت اصل اسلام ناب و شیعه واقعی را هدف قرار دادند و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در آستانه ماه محرم همایش طلایه داران تبلیغ در اردبیل برپا شد

در آستانه ماه محرم همایش طلایه داران تبلیغ در اردبیل برپا شد