مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1395 ساعت 21:112016-10-01اقتصادي

استاندار چهارمحال و بختیاری: طرح انتقال آب بن، شهرکرد به بروجن با جدیت اجرا می شود


طرح انتقال آب بن، شهرکرد به بروجن با جدیت اجرا می شود و ما هر چیزی که خلاف قانون باشد نمی پذیریم و اجرا نخواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرکرد، قاسم سلیمانی دشتکی امشب در شورای اداری در چهارمحال و بختیاری ضمن تأکید بر حضور فعال در سرشماری عمومی نفوس و مسکن اظهار کرد: طرح انتقال آب بن، شهرکرد به بروجن با جدیت اجرا می شود و ما هر چیزی که خلاف قانون باشد نمی پذیریم و اجرا نخواهیم کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برخی از بانک ها ماده 141 را اجرایی کردند درحالی که این ماده مربوط به سال 1311 است و قابلیت اجرا شدن ندارد گفت: برای اجرا شدن عملیات تکمیلی سدهایی که در این استان نیمه تمام مانده اند کار کارشناسی انجام می شود تا هر چه سریع تر به سرانجام برسند.

این مسؤول با بیان اینکه تنش های بالقوه زیادی در چهارمحال و بختیاری وجود داشتند که با مدیریت به بالفعل تبدیل نشدند خاطرنشان کرد: درست است که دولت با مشکلات مالی مواجه است ولی در برخی موارد بعضی موانع دولتی مثل بروکراسی های اداری مشکل ساز هستند که باید از این بن بست های دست و پا گیر دوری کنیم.

سلیمانی دشتکی افزود: از 125 روستای چهارمحال و بختیاری که دچار مشکل بودند و با تانکر آب رسانی می شدند تنها 33 روستا باقی مانده است و مسئله مابقی حل شده، بیش از 9 هزار کیلومتر شبکه برق اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار چهارمحال و بختیاری: طرح انتقال آب بن، شهرکرد به بروجن با جدیت اجرا می شود

استاندار چهارمحال و بختیاری: طرح انتقال آب بن، شهرکرد به بروجن با جدیت اجرا می شود